Про визначення орієнтовних строків проведення звітів депутатів та старост Іларіонівської селищної ради VIIІ скликання перед виборцями
Відповідно до частини 3 статті 54¹ Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та статті 16 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», враховуючи пропозиції постійної комісії селищної ради з питань законності, депутатської діяльності, етики та регламенту, селищна рада вирішила:
1. Визначити орієнтовні строки проведення звітів депутатів Іларіонівської селищної ради VIIІ скликання перед виборцями за 2021 рік протягом лютого - березня 2022 року.
2. Визначити орієнтовні строки проведення звітів старост Іларіонівської селищної ради VIIІ скликання перед виборцями за 2021 рік протягом лютого - березня 2022 року.
3. Депутатам селищної ради, старостам під час проведення звітів інформувати населення про роботу органів місцевого самоврядування, про виконання планів і програм економічного і соціального розвитку селищної ради, інших місцевих програм, місцевого бюджету, рішень селищної ради, про свою діяльність у раді і її органах та інформувати Виконавчий комітет Іларіонівської селищної ради про результати обговорення звітів, зауважень і пропозицій, висловлених виборцями на адресу ради та її органів, а також про доручення, дані депутатам у зв’язку з депутатською діяльністю.
4. Виконкому Іларіонівської селищної ради забезпечити депутатів і старост селищної ради необхідними інформаційно-аналітичними матеріалами для проведення звітів перед виборцями.
5. Відділу організаційної роботи, діловодства та контролю Виконкому Іларіонівської селищної ради (Ткач), сектору з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Виконкому Іларіонівської селищної ради (Свалявина) забезпечити всебічне висвітлення звітів і зустрічей депутатів селищної ради, старост з виборцями.
6. Координацію роботи з виконання даного рішення покласти на секретаря селищної ради (Дубова), контроль – на постійну комісію селищної ради з питань законності, депутатської діяльності, етики та регламенту (Третяк).